kızlar Allah aşkınıza ne yapayım doğduğundan beri düzgün uyumuyor diş dedik kolik dedik 15 aylık olacak bi tık düzelme yok uykı rutini vs her seyi denedik gece 10da uyur 3-4 e kadar o süreçte de 5,6 kere ağlayarak uyanıyo geri yatırıyorum 😓 her gün her gün insanı yıpratıyor siz nasıl güçlü kalabiliyorsunuz 😓