kpl61 bence siz biraz araştırın derim bir bebeğe nasıl asla ilaç verilmiyor bir çocuk hastaysa ilerlemişse verilir bu cahillik sözler yüzünden 2 hafta hastanede yattım 40 günlük bebekle bir gün erken götürseydim hiç birşey olmayacaktı suan bebeğim 15 aylık hala çilesini çekiyorum çünkü başta götürmedim insanlar sürekli emzir birşey olmaz müdahale ettiler diye benim bebeğime olan oldu birşeyleri bilmeden kesin konuşmayın suan çocuğum bronşit ilerledi normal hastalıktan bronşite geçtik ilaç gerektiği yerde kullanılır buna doktorlar karar verir siz doktor değilseniz karar vermeyin