Adaarya09 kizim 2yasinda hic adet olmadim. Emzirirken cerazette kullaniyodum, emzirme bitince simdi diane35 kullanmaya gectim. Bu kutu bitince yasmine gecicem. Yasmin kullanmaya baslayince yine gelmezse tekrar doktoruma ugriycam. Simdiye kadar gelmemem sebebini emzirmeye bagliyodu, emzirme bittikten sonra 6ayda anca kendine gelirsin demisti ama bilmiyorum bekliyorum bakalim.