Arkadaşlar merhaba anne kedinin 3 yavrusu olmuş ancak bu yavrulardan birini ayırdı diğerlerinden ara sıra yanına gidiyor fazla ilgili değil. Yavruyu 2 gün önce aldım bakmak için ilgilenmiyordu çünkü süt tozu biberon aldım ben aldıktan sonra annesi gelmiş emzirmiş bizde sevinmiştik bakacak diye. Ama az önce sesi geliyordu yavrunun dışarıda su saatine girmiş titriyor üşümüş. Yine aldık annesi ortalıkta yok. Süt tozu verdim biberonla içmiyor sıcak su torbası yaptım üstünde yatıyor sadece. Yani durumu iyi değil belediyelerin veterinerlerine güvenerek emanet ederdim önceden baktığım canları ama annem en son bir anne kediyi ve yavrularını belediyeye gönderdi iyileşsin diye yavruların hepsi ne hikmetse ölmüş anneyi de kısırlaştırıp gönderdiler hayvan açlıktan mamalara saldırdı vermemişler belli ki. Annem oturup ağladım çok pişman oldum bilseydim göndermezdim dedi. Bu olaydan sonra belediyeye falan göndermek istemiyoruz istanbul içinde sokak hayvanlarına ücretsiz bakan bir veteriner var mı bildiğiniz