mutluanned 2 aylık, hiç kundak yapmıyor, emzirerek uyutuyordum. Yavaş yavaş bilinçlenmesi ile farkettim ki iyice oyuna çevirdi. Uykuları da tilki uykusuna döndü. 3 saat uyuyan çocuk 1 saat uyursa sabahları şükrediyorum. Kundağa geri döndüm bugün kavga kıyamet. Ayağımda sallıyorum şuan 😂