Malum gündemde ki konular maalesef çok üzgünüm içeriğe girmek hiç istemiyorum.Kızlar korkuyorum evdeki çıt sesine,kapıya gelen go kuryesine,sucuya,asansöre biriyle binmeye,kızıma biri dokuncak bişi yapcak diye 3yasında ki kızımın gelecekte üniyi bile baska şehirde okuma ihtimaline,erkek arkadası olması ihtimaline evet sacma daha cok var bunlara görebilirmiyim orasınıda Allah bilir ama ta buraları düşünüyorum çok tedirgin oluyorum her şeyden.Ben videoları görüntüleri hiç izlemedim onları izleyebilcek pskolojiye sahip değilim sadece duymak bile yetti beni bu hale getirmeye.Kapıda 3 tane güvenlik var site içerisindeyim buna ragmen hep tedirginim uykularım kacıyor napıcağımı bilmiyorum.Yani normalde böyle korkularım filan hiç yoktur olsa tetiklendi dicem ama böyle bir insan degildim son zamanlarda olanlar duyduklarım fazlasıyla yıprattı beni kesinlikle izlemedim bakmadım ama duyuyosun bir şekilde işte sanırım kaldıramıyorum olan bitenleri duymak bile yetiyor benim gibi olan var mı napsam destek alsam iyce büyütürmüyüm kafamda korkuları yoksa zamanla gecer mi acaba kalbim hep agzımda sanki..