busraali1 Kızlar bebeğim 25 günlük. Hala emzirirken çok acı çekiyorum ağlıyorum acıdan. Yara falan da yok sadece kahverengi kısmında iğne ucu kadar kabarcıklar oluşmuş. Bu acı için ne yapmam lazım yardım edin 🥺
subrk busraali1 süt kanalı tıkanıklığından oluyor.Sıcak havlu ile kompres yapıp pompanîz varsa sağın yoksa emzirdin.Sıcak duşda tutabilirsiniz