cerkezkizi59 hayır neden bir zararı olsun ki, bebek 3. ayla birlikte artık doyduğunu bilir biz yetişkinler gibi gün içinde depolar ve akşam uykuya geçtiklerinde acıkmazlar ama tabii alışkanlıktan uyanmaya devam ederler. tabi bu durum bebeğiniz miadında doğduysa ayına göre büyümesi ve gelişimi normalse geçerlidir, Dr nuza sorabilirsiniz. benim Dr um 4. aydan sonra eğer uyanmıyorsa uyandırıp besleme demişti 4. ayda dedi çünkü bebeğim 35. haftasında doğdu. bazı bebeklerde 2. aydan sonra kaldırma olayı bitebiliyor 😊 benim bebeğimde sizin aylarda gece 2 beslenme yapıyordu ama rüya öğünü olarak. şimdi gece 12-1 gibi rüya öğünü yapıyorum sabah 9 a kadar uyanmadan uyuyor (8aylık) ama bu durum 2 aydır böyle