Geceleri bez takmanızı kesinlikle önermiyorum.
Çünkü: düzeleceğini beklerken beze alışacak ve bu alışkanlığını devam ettirecektir. Genellikle çocuklar birşeyden korktukların da ve onlara istemeden de olsa bağırdığımız zaman bilinç altlarında korkuya sebebiyet veriyor ve bu nedenle de alt ıslatmaları,gece ağlamaları ve çığlıklar başlıyor. Benim tavsiyem bir çocuk doktoruna veya bir psikiyatriste danışmanızdır.
Umarım kısa süre de atlatırsınız. İyi geceler