aslan97 Aptamil mama kullanıyorum bebeğime ama aşırı gaz yaptı çevremdeki herkes de aptamilin gaz yaptığını söyledi sizce hangi mama daha az gaz yapar ve kabız yapmaz
ilongirav aslan97 bebekten bebeğe çok değişiyor, deneme yanılma yöntemi ile bulabilirsiniz ama mama tek başına gaz yapmaz. beslenme sırasında gaz çıkarılmalı tekrar beslenmeye devam edilmeli en büyük hatalardan birisi beslenme bittikten sonra gaz çıkarmak oluyor
Aysimaninannesii aslan97 ilk doğduğunda hipp kullandık çok iyi bir mama hem kilo hem gaz bakımından tavsiye ederim zaman geçtikçe sma Comfort a geçtik oda güzel bir mama ama önceliğiniz hipp olsun bence
ngold aslan97 hipp combiotic çok güzel bir mama az gaz yapmıştı kızımda kusma da az oluyordu ama bizde kabız olmustuk o yüzden sma optipro ya geçtik sma daha fazla gazla beraber kusturuyor biraz benim kızımı bu arada aptamil feci kabız yaptı benim kızımı
ilongirav mamaların içerikleri 3 aşağı 5 yukarı zaten aynı, marka çok da fark etmiyor. bebek kendisi gaz çıkarmayı öğrenene kadar ona yardımcı olmak gerekiyor, ve gazın asıl sebebini bulmak da bu konuda çok işe yarıyor