Kızlar iyi geceler kızımın normalde uyku düzeni vardı en geç gece 22.30da uyur sadece emmeye uyanırdı ve sabah 7de tamamen uyanır 10 gibi ikinci uykuya geçerdi ama 2 gündür gece uykuları çok kötü dün gece 2.30 da anca uyudu bugünde hala uyumadı ve sürekli ağlıyor ağlayarak uyanır ne yapacağımı şaştım artık ne yapabilirim bilmiyorum