Herkese iyi akşamlar. 10 aylık oğlum 45 gündür entübe. Bilinen hiçbir hastalığı yok sapasağlamken bi anda septik şok geçirdi, sonrasında kalbi durdu. Şuan allaha şükür her şeyi düzeldi ama akciğerleri bir türlü toparlanamıyo. 3 defa extübe denediler ama olmadı tekrar entübe ettiler. Şimdi boğazından delik açılarak cihaz takılacak. Bu işlemi yaptıran, bu cihazla yaşayan var mı? Hayatınız nasıl? Çocuklarınız bu işlemle iyileşti mi yardımcı olur musunuz? Bi de lütfen oğluma dua edin 🙏🏻