arinelisa Kızlar bu kilolar emzirme döneminde hangi ayda daha çok gidiyo 45 günlük anneyim tecrübeli anneler yazdın lütfen
Elistos1 arinelisa benim özel bir şey yaptığımı düşünüyorlar ama yapmıyorum sürekli ayaktayım ve yemek yemeyi unutuyorum 😂
sevimailesi arinelisa canım ben ilk çocuğumda 50 kilo hamile kaldm 63 ile doğuma girdim 54 ile dogumdan çıktım çok kilo almadım ama o 4 kiloyu hemencecik veremedim 6 aydan sonra gitti zaten bebisin hareketliliği gibi vereceksin ister istemez merk etme ama tabi her kişinin vücut yapısı farklı
Besraesin arinelisa ilk doğumumda eve geldigimde 5 kg kalmıstı sonrasında 10 aylıkken kızım 10 kg kadar gitti bi anda ama cok hareketlıydım 2 dogumum da göbüşüm yumoş yumoş kaldı emzirme ve hareketle bırazda spor destek ılkı gibi gidecegini umuyorum insallah amin
esrature Ben 17 kg almıştım doğumdan sonraki ilk hafta 10u gitmişti😅 Şuan 23. gün , kalan 5 kg falan var