Olaylar belli konuyu açmak istemiyorum
Şimdi asıl Benim sizle konuşmak istediğim durum şu
Kızım 2 yaşında yarından itibaren ona kimsenin ona dokunmasını izin vermemesine, öpmesine müsade etmemeyi yabancılar tanıdıklar dai olsa ben olmadan ellerinden tutup gitmemeyi aklına sokmak istiyorum ( isteyen linçlesin ama son durum artık bu.)
Kızım 2 yaşında bunu çocuklarımıza nasıl öğretebilirim ve ya öğretebiliriz
Ve sizinde korumak amaçlı şunuda kesinlikle aşılayın çocugunuza dediğiniz fikirler varmı?