Ankarali Saremsi ben de onun saç düzleştirici şampuan ve kremini almayı düşünüyorum Trendyolda yorumlar çok iyiydi ama karar veremedim hala sizin dediğiniz ne için acaba
Leylim Saremsi ben kullanıyorum 2. Şişedeyim şuan curls olandan. Çok memnunum buklelerim daha belirgin hala geldi onu kullandıktan sonra elektriklenme de yapmıyor. Saç kremini de kullanıyorum memnunum
Saremsi Ankarali benmde saçlarım dalgalalı ve ince telli çok az duruyo hacimli olması için mor olanı merak ettim
Leylim Saremsi yarar tabi ki. Ben pek krem kullanmam ama aldım yine de bazen dolaşıyor saçlarım uğraşmamış oluyorum. Yoksa gerekli değil illa
Leylim Saremsi kıvırcık saçlarım benim. Bu şampuan iyi geliyor haftada bir kez de maske yapıyorum şekilleri güzel oluyor.
Leylim Saremsi march anthony kıvırcık saç maskesi. Bu markanın şampuanlarını denemedim ama onun içinde güzel diyolar. Onu da bi ara deniycem