sevaltenekeci Hanımlar uyku tulumu bakayım dedim 500 den aşağı yok ya bebek için 1 parça şeyin bu kadar pahalı olması aşırı saçma uygun yerden alanlar var mj
leyla1111 sevaltenekeci dikkat bebek varda uyku tulumları her yaş her ay her çocuğa var sadece 300 TL kızıma aldım kızım 12 aylık ben 18 aylık aldım büyük geldi gayet de güzel tak kalıp
Mom098 sevaltenekeci sırf çocuk ürünlerini almak zorundayız diye fiyatlarını uçuruyorlar. Piyasada fırsatçı cok. Bıktık artık
Deletedmom_215 sevaltenekeci geçen sene 1200 lira falan olan bir tulum Suan 3700 lira. Keske geçen seneden yatırımımı tuluma yapsaymışım.
Tatlican sevaltenekeci Ben bayagi büyük aliyorum 2yil giyiyor verdigim parann hakkini veriyor yani🤭Bu yil 7yasana grecek artik istemiyor seneye alamam galiba ama tulumsuz olunca uzeri aciliyor diye rahat uyuyamiyorum
ceylan34 Altın suyuna batırıp satışa sunuyorlar haberiniz yokmu, o kadar para veriyoruz ilk yıkamada ya çekiyor, yada 2.gunden hemen sokulmeler başlıyor marka da alsan aynı şey hepsi aldığı haram paraya bakıyor.
egeninanns sevaltenekeci pazardan aldım 4 yaş için geçen sezon ürünü diye 200 tl ye verdi baya da güzel bir uyku tulumu .
serendipity16 sevaltenekeci geçen hafta pazardan defacto uyku tulumunu 300’e aldım hemde sıfır defosuz bazen pazarlara denk geliyor bakın isterseniz
blairwaldorf Ben fiyatları görünce gapten aldım madem pahalı bari güzel bi marka olsun 1300e geldi sanırım
Zeyna0601 sevaltenekeci BabyMall de indirimde şuanda %100 pamuk bide 450 civarıydı yanlış hatırlamıyorsam