1 ay 27 günlük bebeğim var bebeğim mama ve anne sütüyle besleniyordu ama sütüm kesildi sadece mama veriyorum bebeğim günde bir kere bazen iki günde bir kakasını yapıyor bu ilk anneliğim tedirgin oluyorum tecrübeli anneler ve ya mama kullanan anneler bu sorunu yaşıyormusunuz bu durum normal mi günde kaç defa kakasını yapması gerekiyor hangi mama daha iyi ben sma optipro kullanıyorum