Kızlar ıkı bebegm var bırı uc ay bırı uc yas ama ben artk kılo vermek ıstyorm emzıryormda ama çocuklardan fırsat kalmadı icn onlar yokken yemeye calısyorm olcusunu kaçırmamaya claısyorm ama olmuyor sureklı yemek yeme istegi hele onlar uyuyunca tek mutluluk yemekmıs gibi aclık hissi oluşuyor. Nasl çözüme kavustrcam blmıyoem leslie yapıyorm fakat cok yorucu oluyor artk gun boyu yorul sonra spor detpx suyu aldm hıc ıstahı kesmedi yanı hayatta cocklardan kalan zamanda keyf yapıcm diyet yapıcm gun gidiyor ömür bitiyor önerisi olan