fisnereceli 2 aydır kullanıyorum, normalde natural olanı kullanıyordum. Çişi çok daha uzun süre tutuyor, pişik yapmadı. Fiyatı diğerlerine göre daha pahalı, tohum var yanlış hatırlamıyorsam içinde. İçeriği daha doğal.