Arkadaşlar süreçten uzak kaldım biraz o yüzden size danışmam lazım Lisans mezunuyum ve 2 senelik açıktan sağlık bölümlerinden birini okumak istiyorum lakin atanma konusunda da 2 senelik olanı yapmak istiyorum bu yüzden hangi düzey KPSS ye girmem lazım lisans mezunu olmam ortalığı karıştırıyor yardımcı olabilir misiniz bilenler