23.günde biz de hala 2 saatte bir e devam ediyoruz. En azından gece 3 saate uzar mı umudundayım ama pek olmuyor. İkizlerimden biri aslında daha uzun uyuyor ama saatleri çok kaymasın diye onu da besliyorum genelde. Ben de ne zaman saatleri uzar merak ediyorum konu üste çıksın