Kızlar merhaba, ikinci gebeliğim ilki sezeryan doğum olmuştu ama planlı değil 40+0 da açılma ilerlemeyince sezeryane alınmıştım sütüm de hemen gelmişti çok şükür. İkinci doğum da 38 de alıyorlar diye biliyorum sütümün hemen gelmesi için ne yapmam lazım önerileriniz var mı 💐