gulcegrgn Ablamda uçuk varmış ben farketmedim o da tehlikeli olduğunu hiç bilmiyormuş ve bebeğimi öpmüş bikaç defa çok korkuyorum bişey olur mu 3 buçuk aylık
silaa66 gulcegrgn uçakta biri diye okudum bilmiyorum ne olur banyo yaptırın bu ne hadisizlik ya hiç mi aklı fikri yok
theyikik gulcegrgn merhaba bebeğiniz iyi mi? Benimde babam kızımı öptü. Sonra uçuk çıkmış onu farkettim. Hemen elini yüzünü yıkadım kızımın ama çok korkuyorum bir şey olacak diye…
gulcegrgn silaa66 Banyo etki eder mi hiç düşünemedim zaten bikaç saat sonra farkettim krem sürerken öptüm mü dedim öptüm dedi ama bilmiyormuş çok korktu o da küçük ve kabuk bağlamaya başladı dedi kenacort da sürüyormuş inşallah bişey olmaz
gulcegrgn silaa66 Belli bir doktorumuz yok Şuan memleketteyim bugün rota aşısı vardı öylesine bir doktora götürdüm ama ben sonrasında öğrendim zaten
gulcegrgn theyikik çok şükür şimdilik birşey olmadı , zaten sulu açık uçuk olması gerekiyormuş bulaşması için. Öptüğünde uçuk yoksa hiç hiç korkmayın.
pimpiriklianne43 theyikik merhaba benimde başıma geldi komşu kadın dun bebeğimi öptü ertesi sabah uçuk çıkmış korkuyorum bebeginiz iyimi öptüğünde uçuk yoktu
theyikik pimpiriklianne43 bizde bi sıkıntı olmadı çok şükür , sanırım daha çok uçuk yarası açılmışsa sıkıntı oluyor. Sizin nasıl oldu bebeğiniz?
pimpiriklianne43 theyikik bugün 8. Gün şimdilik birsey yok inşallah olmaz doktor 2 hafta takip dedi çok korkuyorum
pimpiriklianne43 theyikik kadın öptüğünde uçuk yoktu öper opmez gidip yüzünü yıkadım inşallah bulasmamistir