papatyaebru besebru bende kızıma bakıyorum trentyoldan uyguna çok güzel elbiseler var istersen ordan da bakabilirsin
Berenikom besebru yani kabarık bir elbise mi abiye tarzda mı orasını tam anlamadım yoksa normalin bir tık üstü elbise mi :)
duyguloji3478 Trendyoldan almıştım bende kızımın doğum günü elbisesini satıcı adı meqlife bakmak isterseniz orda uygun fiyatlı bebek elbiseleri var 🥰