elisa2705 Sanıyormusunuz sapıkları idam ederler? şuan hapise tıkmaktan aciz olan bir devletten bahsediyoruz!!! Sizce gerçekten hakedenleri asarlar mı yoksa işlerine geleni mi? Erdoğana hakaret edeni içeri alıyorlar ama tecavüzcü dışarda dolanıyor. Kara para aklayanları salıyorlar ama istismarcılar hırsızlar dışarda! İdam gelse de bir bok değişmez. Kendi yobaz kafalarına uymayanı idam eder bunlar. Hala anlamıyor musunuz başımızdakiler bize kötülük yapmaya çalışıyor, iyilik değil. İstanbul Sözleşmesi de yok edildi mesela sonuçları ortada. Devlet bu ülkenin iyiliğini düşünmüyor ki gerçekten hakedenleri idam etsin. Bir başka sebep de biz hangi yüzyılda yaşıyoruz da bizim ülkemize idam gelsin? Bu AB’ye giriş şansımızı tamamen yok eder, uluslararası ilişkilerimizi etkiler, ticari ilişkileri yatırımcıları negatif etkiler. Hiç geniş çaplı düşündünüz mü? Anayasa değişikliği yapmayı planlıyor bu başımızdakiler, Atatürk’ün değiştirilemez dediği o anayasımızı. Cumhuriyet değil istedikleri şeriat. Ve kuranda yazılan gibi düzgün bir şeriatta değil, kendi kafalarına göre yönetecekleri bir şeriat. Bu cinayetlerin tecavüzlerin bilerek önüne geçilmiyordur belkide kadınları korkutmak sindirmek eve kapatmaktır dertleri? Sanıyor musunuz devlet bu tehdit savuranları bulamayacak kadar güçsüz? Pehh. İsteseler 5 dakika da bulurlar ama istemiyorlar. Sizce böyle bir devlet yönetimi kadınların yararına bir şey yapar mı? Hakedenleri de idam eder mi?