Kızlar dün bebeğimi 9 da yatırdım 2-3 kere ağladı zorla uyuttum sonra 3te kalkıp çok fazla ağladı boğazını tutarak açıyor dedi acile gittik doktor boğazı kızarık dedi antibiyotik ve ağrı kesici verdi çocuğa veriyorum 9da verdim yatırdım yine ağlıyor boğazım diye gündüz hiçbir şeyi yok ne boğaz ağrısı ne yutma bu kızarıklık böyle ağrı yapar mı o kadar ilaca rağmen çocuk uyumuyor ne yapmam lazım