feridetuna Kızlar oğlumun ilk doğum gününü kutluycaz inşallah. Ama ona geleceğine dair bir hediye vermek istiyorum. Yani ilerde büyüdüğü zaman da kullanabileceği bir şey… Manevi değeri olan bir şey… Her türlü fikirlerinize açığım.♥️
kimbumadam feridetuna Onu ayrıca zamanda yapabilirsiniz :) Şimdilik mutlu olacağı bir şey hediye etseniz , doğum gününde sevinse yavrucak
kimbumadam feridetuna O zaman bilemicem ben zamanında alıyorum çünkü Mesela globber kullandık scooter yok sırada o var gibi 💚
Acemi-annee kimbumadam posttan bağımsız olacak ama globberdan memnun kaldınız mı ? Kaç aylıkken kullanmaya başladınız.? Ben de almayı düşünüyorum ama onu mu alsam scooter mı alsam diye kararsız kaldım.
kimbumadam Acemi-annee 9 aylıktı sanırım , 15 aylık hala kullanıyoruz Bebek arabasından daha çok onu seviyor diyebilirim:) Diğer fonksiyonlarını kullanmadık henüz
feridetuna kimbumadam Ben de globber aldım inşallah yarın gelir🙂 Katlananla katlanmayan arasında çok gittim geldim ama fiyatından dolayı katlanmayanı aldım. Sizde hangisi var?
kimbumadam feridetuna katlanmıyor , ama ben öyle arabaya koyup bir yere gitmiyorum zaten ona bebek arabasıyla gidiyoruz uyku muhabbeti falan bisiklet risk Globberı günlük kullanıyoruz market park vs