İhmalkarlığımın mı desem dikkatsizliğimin mı desem ne desem bilemedim cezasını 9 aylık küçücük bebeğim ödeyebilirdi kızlar çok kötüyüm. Islak mendili yeni açmıştım ortasında beyaz naylon gibi bişey oluyo ya onu çıkardım oğlumun altını değiştirdşm çöpleri attım. O beyaz şey yerde kalmış hiç görmedim. Bebeğim oyuncaklarla felan oynuyo benim kafam rahat oyuncakları yeterince büyük yerde de bişey yokd diye. Neyse bu yeni yeni koltuktan tutup kalkmaya çalışıyor eşime gösterdim kalkamayışına güldük felan sonra öksürdü tükürüğü kaçtı herhalde dedik hatta daha da güldük kalkmak zor geldi öksürüyo diye. Sonra kucağıma aldım kusacak gibi oldu. Birazda grip öksürdü diye boğazı tahriş oldu herhalde dedim. Sonra yine normaldi babası kucağına aldı yine kusacak gibi oldu öksürdü. Bi gariplik var ama ne dedik balkona çıkardı hava alsın bi diye. O ara yine normal sonra kıpkırmızı oldu bi anda. Kusmak istiyo ama kusamıyo gibi öksürmek istiyo ama öksüremiyo gibi. Soktum parmağımı ağzına elime bişey geldi allah dedim ağzında bişey var. Allah’tan daha ağzındaydı boğazına felan kaçmamıştı var ya o küçük naylon şey boğazında kalabilirdi yapışabilirdi Allah’ım neler kuruyorum kafamda. Şimdi kendine geldi çok şükür ama ben onu nasıl yerde bırakabildim nasıl görmedim kaç saat geçti üstünden