Kızlar selam , oğlum 3,5 yaşında yaklaşık 4 aydır her gece uyanıyor bazen ağlıyor susturamıyoruz ne oldu diyoruz anlatmıyor bağırıyo sadece. Bu sıralarda gece 3 civarı uyanıp odasından yanımıza geliyor yatağa çıkıyor yatıyor. Bazen uyanıp yerlere yatıyor. Yeni doğanken bu kadar yorulmuyordum. Var mı bir fikriniz neden böyle yapıyor kesintisiz uyumuyor hep uyanıyor.