Adayze canım geçmiş olsun. 4.5 ay oldu doğum yapalı. Doğumdan önce almıştım ama her yerde bir sürü şey okuyunca kafam karşıtı kullanmadım ilk başta gümüşleri. Yara olduktan sonra takmaya başladım. yanlış emzirdiğim için bir ay yaralar geçmedi ama sonra doğru emzirmeyi öğrendim ve çocuk emdikçe yaralarım iyileşti gümüşleri de tam üç ay kullandım. Cildim çok hassas olduğu için çıkardığım gibi yara oluyordu. Vücudum emzirmeye daha yeni alıştı diyebilirim. Herkesin iyileşme süresi farklıdır ama sen doğru emzirdiğinden emin ol. Emdikçe iyileşir yaralar. Çeken bilir bu acıyı allah şifa versin. Doğumdan daha zor 😢