Merhaba bebeğim 1 yaşına girdi ocean 400 d vitamini kullanıyorum.Sanırım yaşından sonra 600 lük olana geçmek gerekiyormuş. Doktor kontrolüne gittim ama tahlil bile yapmadan bırakmamı artık gerek olmadığını söyledi Ancak daha önceki araştırmalarımda D vitamininin önemli olduğunu kullanmak gerektiğini okumuştum.Sizler ne kullanıyorsunuz 400 lükten devam mı etmeliyim 600 e mi geçmeliyim