Alev_Nehir Arkadaşlar uyku tulumu almayı dusunuyorum ama sizce 1 tog cok gereklı bırsey mi yoksa sadece 2.5 tog mu almalıyım?
Alev_Nehir Defnemom24 yorumlara bakarak 1 toga karar verdım ınce olursa mevsım gecıslerınde kullanırım artık
Alev_Nehir alexab tasınma asamasındayım yenı ev ne kadar sıcak olacak bılmıyorum 1 tog sıparısını verdım sımdılık duruma göre 2.5 da alabılrıım soguk olursa
EbruBoluKaya Ev derecenize göre almalısınız. Ben dün 1 tog aldım Fethiye’de yaşıyoruz sabaha karşı çok soğuk oluyor üstünüde örttürüyor hiç bebeğim akşam ilk yattığında terliyor biraz ama sabaha karşı iyi oluyor
Alev_Nehir suheyla92 diyarbakırdayım cok sıguk degık EbruBoluKaya bende yorumlara bakarak az önce 1 tog sıparıs verdım artık evın durumuna göre belkı kısın 2.5 tog alırım
antropologanne Alev_Nehir Benim evim çok soĝuk oluyor, mesela kışın 15 dereceye kadar düşüyor 65 de yaktigimiz halde. O yüzden 2.5 tog kullaniyorum. Su anda mesela 23 derece 1 tog var üzerinde ince pjamayla. Eviniz ksc derece oluyor iss ona göre alın.
suheyla92 Alev_Nehir 2,5 aldim pisman oldum cokk kalin. 1 1,5 ev yeter cok soguk memlekette degilseniz ve kaloriferli ev icin konusuyorum
Sekeroglannn Alev_Nehir Eviniz doğal gazlıysa 2.5 tog çok kalın. Ben aldım hata ettim 😅sadece atletle bile giydirsem çok terliyor. 1 tog tek başına ince geliyor bize. Bu yıl 1.6 alacağım inşallah onunla sıcaklık ayarını tuttururuz
Alev_Nehir Sekeroglannn doğal gazlı evım kısında aşırı soguk olmuyor bulundugum sehir ama emın de olamadım hangısı ıyı olur dıye yınede 1 tog sıparısıni verdım ağırlıklı yorumlar 2.5 tog gereksız bulmuş
limonzeytinmom Alev_Nehir 2.5 tog ben onu dısarda mont dıye giydiriyorum 🤭 akşam yatarken 1 tog İstanbul için söylüyorum
canmanayvesuyu Alev_Nehir ben de kararsızım araştırıyorum ama 1 ya da 1.6 yeterli sanırım. Yanlış hatırlamıyorsam Osman gönülalın sayfasında bi kez 2.5 tog uyku tulumu Türk evleri için yanlış tercih gibi bişey yazdığını görmüştüm
Sdfky Alev_Nehir şu tog olayını bir yüelü beceremedim ya ben geçen sene 1 tog kullandım çocuk terledi içinde resmen tek zıbınla yada zıbınsız Ev sıcaklığı 23-24 ken bu sene 0.5 tog aldım içini giydirip öyle denicem bakalım. İlk uykuya geçişte çok terliyor o beni korkuytuyor soğursa hasta olur diye
Alev_Nehir Sdfky terlemesi aldıgınız tulumun içeriğinden olabılır mı? Pamuklu olamsı terlemeyı önler denılıyor mesela
EbruBoluKaya Alev_Nehir içine hava durumuna göre uzun kollu zıbın pijama altı giydirirsiniz en kötü ben öyle yapmayı düşünüyorum
Sekeroglannn Alev_Nehir iyi yapmışsınız en azından alttan pijama giydirme seçeneğiniz var. 2.5 toga bi çözüm yok