Sizbilirsiniz Canım nasıl kelle paça istiyor. İzmirliler bilir söğüş olsa da yesem diyorum. Gebelikte yiyen oldu mu hiç bunları
denizalismom Sizbilirsiniz normalde yemem ama hamileyken çok yemiştim. Doktorum temiz olduğunu bildiğin yerden yiyebilirsin demişti .
Sizbilirsiniz mondecaidensecmeler o kadar aşeriyorum ki anlatamam size belki tiksineceğim ama yemek istiyorum
mondecaidensecmeler Sizbilirsiniz ben covid olmuştum yediğim zaman kelle oacayla atlattım😂 şifa olmuştu gebelikte sakatat onermiyorlar ama aserme herşeyin önüne geçiyor 😂
reyreylo Sizbilirsiniz ben işkembe içmiştim güvendiğim bir yerde bir şey olmadı çok şükür. Temizliğine güvendiğiniz bir yerde bir kerecik yiyin bence rahat edin 😅
Sizbilirsiniz reyreylo ay şuan bile ağzımın suyu aktı yarın yerim sanırım beş yanım vicdan yapıyor 🥹🙄
Beratim17 Sizbilirsiniz Vallahi ben hep yedim bir sorun da yaşamadım çok şükür. Bebisim gayet sağlıklı dogduu
Sizbilirsiniz Beratim17 bizim İzmir’de söğüş sırf kelleden yapılır göz de koyarkar (hayatta yemem göz) dedim ağır gelir mi bilemedim ama protein hahha