Kızlar yaklaşık bir senedir ebeveynli gruba gidiyorduk artık büyüdü ebeveynsize geçtik geçen hafta ilk derse gittik ben bırakıp çıktım biraz oynadı 20 dk sonra ağlamaya beni istemeye başladı aslında çok normal ilk kez ayrı kalıyor benden zorlamak istemiyorum ama aklıma takılan şey şu bazı çocukların anneleri de oluyor onları görünce benimki de beni istiyor dikkatını veremiyor giren çıkan olunca sizce nasıl bir tutum sergilemeliyim bir kaç öğretmen sordum yavaş yavaş alışır dedi açıkçası daha da huylandıemak istemiyorum sizce yavaş yavaş 10 ar dk 10 ar dk mı bıraksam yada hiç mi bırakmasam