BurAybars Ben kimyon tohumu aldım; bir su bardağı kaynamış suya bir tatlı kaşığı attım. Bardağın dibine çökünce içtim. Bir kaç kaşık ayırdım onu da bebeğime verdim . İyi geldi deneyin isterseniz.
cihangirko buket1302 nurse harveys ya da sab simplex deneyin. Biz sab simplexten pek fayda görmeyip nurse harveys denemiştik. Memnunda kaldık. Tavsiye ederim denemekte fayda var. Birde kimyon içiyordum her gün
yasareblt buket1302 3 aylığa doğru azalıyor bizde her yolu denemiştik herşeyi yaptık sabaha kadar arabayla bile dolaştırıyorduk
Ilaydasu buket1302 metsil damla zinco damla ikiside çok iyi ama benim çocuğum kakasını yapamadığı zaman Gazını çıkaramadığı zaman metsil veriyorum hemen yapıyor
parlaaaaaa Ayseayse33 Kakasını yapamam durumu bizde de var. Çözüm buldunuz mu gazdan mı yapamıyorlar. 3 keredir fitille yapıyor kendi yapamıyor ne yapacağımı şaştım kaldım
ars123 parlaaaaaa ilk 3 4 ay 7 güne kadar yapmaması normalmiş bende kakasını yapmıyor diye doktora götürmüştüm doktor söyledi o günden beri kafama takmıyorum 5. Gün yaptığı bile oluyor benim bebeğimin
Ayseayse33 parlaaaaaa bizim 1 haftadan daha uzun süre yapamamıştı kakasını o yağdan sonra işe yaradı ama hergün yapmıyor şimdi de 2 güne bir yapıyor
parlaaaaaa ars123 normal ama bizimkisi ağlama krizine giriyor yapamıyor çünkü. İlla fitil yoluyla yapıyoruz son zamanlarda buna çözüm bulamadım. Probiyotik kullanıyoruz düzenli ama malesef yapamıyor yani napcam bilmiyorum
asya343 buket1302 Ben her akşam yatırmadan banyo yaptırıyordum gerçi havalar soğudu 2 günde bir yaptırsan da sonrasında bebek yağıyla masaj yap karnına emziriyorsan da kimyon çayı iç zaten 3.aydan sonra rahatlarsın kendi kendine çıkarmayı öğreniyorlar