Arkadaşlar merhaba heralde en çok soru soran yazan benim oğlum. Diş çıkarıyor ateşlendi 3gundur ishaldi bugün geçti doktora götürdüm boy kilosuna da baktırım dedim bir yaşında 8kilo oğlum doktor alt sınırda dedi takip edelim dedi yemek daha fazla yedirmeye çalış dedi ama oğlum çok iştahlı bir çocuk değil mamayı daha bitirdiğini görmedim hiç çok çok acıkırsa anca gece. Elimden geldiği kadar çok dikkat ederim çorbalarına ilik suyu kemik hep kullanıyorm ama yinede çok hasta oluyor oğlum hele bu diş döneminde yine iştah yok bugün sabaha akşama kadar iki sefer mama içti sadec zorlayınca çok ağlıyor Doktor takip edelim korkmayın dedi almazsa kilo başka bir doktora gidin dedi kilo alamayan çocuklar da bagırsak colyak hastalığından bahsetti çok korktum acaba varmı diye sabah beri düşünüyorum 9ay taramada lan tahlil yapıldı. Vitamin değerlerine bakıldı ben özelde yaptırdım hatta herleyşnr baktırdım