Kızlar bebeğimde biraz ara ara meme reddi var bide mama veriyorum sütümü de veriyorum bir şekilde ama doktorlar minyon kalmış kilo aldırma mı söyledi bunu söyleyen 6 doktor bnde Philips avent biberon kullanıyordum bir numara ona alıştı beni emsin diye bırakmayayım diye bir arkadaş beni korkuttu 4 aylık olduk 120 veriyorum 2 aylık bebeğe bunu veren anneler olduğunu fark ettim bugün moralim bozuldu ilk çocuk tecrübesizlik sürekli biberon başlığı aldım param gidiyor bakıyorum az akıyor bebek yorulup uyuyor lansinoh alayım dedim m de iki damla oda az olur diye almadım Philips avent 3+m aldım oda küçük geldi bana değdim bu sefer çok geliyor bebeğe ne yapıcam şaşırdım golden gote mama alıyorum kalça çıkığı vardı ortopedi doktoru bile minyon kalmış bu yüzden dedi 5500 kilosu 61 boyu başı 38