Dryinn öncelikle Rabbim niyetinizi kabul eylesin ben gittim ama 2,5 aylıktı ve emzirip uyuyordu devamlı yiyeceği içeceği bendim 😊 ek gıdaya başlamıştır burada nasılsa öyle devam edin termosa sıcak su bulundurun meyveler doğrayıp kaplara çantanızda bulundurabilirsiniz. Sıcak döneme denk geliyorsunuz biz ocak ayında gitmemize rağmen sıcaktı ama oraya göre ince giyindirirsiniz tişört falan sadece iç binaya geçtiğinizde klimalar çarpmasın örtün sırtından havluyu başından ince şapkayı eksik etmeyin Allah kabul eylesin şimdiden 😊