eses3544 Bebeğim altı aylık ancak 4 aylıkken ilk dişlerini çıkardı. Şimdi üstlerde geliyor. Bugün 6 ay kontrolümüzde doktorumuz diş fırçası ve macuna başlamamız gerektiğini söyledi. Siz ne kullandınız ne önerirsiniz ?