alyamgktrk Kızlarr bebeğim 7 haftalık perşembe 8 haftalık olacak iki gündür akşamları o kadar huysuz ki yapmadığımız şey kalmadı ağlıyor bu 8. Hafta atağı falan mı erken başlayabiliyor mu böyle
AnnaGloria alyamgktrk evet bu dönem bir atak var ve en zor atak diye geçer merak etme uzun sürmüyor mutlaka hava aldır gündüzleri dolaşın iyi geliyor sakin müzikler aç
alyamgktrk denizalismom gazı banyo yaptırdıktan sonra çıkarttı ama hala var mı bilmiyorum masajlar yapıyorum kremle banyo yaptırdık asla çıkmıyor
denizalismom alyamgktrk gaz ilacı kullanın 2 ay atağı da olabilir ama siz yine de gazını çıkartmaya çalışın
AnnaGloria Ve en önemlisi bu atağa zor deme sebepleri arasında gaz sancılarının başladığımdan dolayıymış doktorun ile görüş biz o dönem maflor ve nurse harveys gaz damlasını kullanmıştık
AnnaGloria alyamgktrk of o bize de yapmıştı bazıları kullanmaya devam edin iyi geliyor diyordu o zamanlar ama bizi daha kötü yapmıştı ben daha fazla kullanmadan bunları vermişti doktor al rahat edersin