minikbiranne35 Kızlar spiral taktırmayı düşünüyorum sizce çiğli araştırmada mı yapmalıyım yoksa menemen devlet hastanesinde doktor öneriniz var mı bunun içün lütfen yardımcı olun olupta süreci anlatır mısınız
girlmam minikbiranne35 hayır başka bir Dr taktı ve canım çok yandı ama bu Dr taktıran tanıdıklarım var çok memnun kalmışlardı sonrasında bende kontrollerime Ayşegül hanıma gittim hep ve memnunum sordugunuz için yazdım ben memnun kaldım siz kalmayadabilirsiniz bilemiyorum ama bu Dr baya bi dolu randevuları falan da dolu genelde tercih sizin
girlmam 1prenses1anne_ takıyordur tabiki kadın doğumcu sonuçta ben spiral kontrolü için gittim smear verdim çevremde gidenler çok memnun du tavsiye üzeri gittim iyi bir Dr memnun kaldım
girlmam 1prenses1anne_ bana takan Dr adetlik iken gel demişti ama ben gittiğimde bitmişti reglm çok canım yanmıştı birazda Dr zor taktı ondan