Arkadaşlar bebeğimin gaz sorunu iki gün önce başladı dün bi saat sürdü gaz sancısı geçti gece rahat uyudu bugün akşam üzeri başladı hala ara ara bebeğim bazen kendini geriye doğru kasarak bazen bacaklarını karnına çekerek basıyor yaygarayı.. bu gaz damlalarına bu dönemde mi başlamak faydalı olur yoksa son çare olarak mı başlamalıyız.. tecrübeli anneler fikirlerinizi yazarsanız sevinirim 😊