ihsanbebek Arkadaşlar adet dönemim bitince bir kere hap içtim sonra tatile çıkıp yanıma almadım neyse bu ay kullanmayım dedim şimdi çok az kanamam oluyor ama diğer adet dönemimden 10gün geçti yani bu normal mi