Oğlum 4 ay 8 günlük ve yaklaşık 1 haftadır diş belirtileri gösteriyor. Bana çok erken geldi diş çıkarma dışında başka bi nedeni olabilir mi acaba ? Yada belirtiler şimdiden başlayıp 1 ay sonra mı çıkacak :( ? En erken ne zaman diş çıkardı bebekleriniz ?
Belirtiler :
- Sürekli salya akıtma baloncuk yapma ve ağzında salyayı biriktirme ardından öksürük
- Her zaman olmasada emerken memeyi ısırma
- ishal çok şiddetli değil
- Gece aniden ağlayarak uyanma son 2 gecedir
- gündüzleri huysuzluk
- eliyle alt damağını kaşıma