Kızlar selam 🤍
Kızım 5 aylık birkaç haftadır sürekli bezden kakası taşıyor. Ayına ve kilosuna göre 3 numara baby turco kullanıyorum. Bezden mi acaba bilemedim. Bezin ortası boş hep bel kısmından çıkıyor. Bezi zaten sıkı bağladığımı düşünüyordum daha da sıkamam. İshal de değil. Neden böyle taşmaya başladı fikri olan ya da başına gelen var mı?