Merhaba Kızlar ❤️
20 aylıkken tuvalet eğitimi veren anneler var mıdır acaba? Süreç nasıl ilerledi, nasıl bitti 2 yaşına kadar bunu öğretsem iyi olacak çünkü kreşe başlayacak… yani çok zorlanıcam çünkü teyzemler falan habire öğret kızım başlat kızım yavaş yavaş deyip duruyorlar, daha çok erken değil mi ya? Şimdiden mi öğretiliyor anlamadım…. Eskiden 1,5-2 yaşta öğretmişler bize 😂😂 nasıl çocuklarmışız anlamıyorum ya, her şeye çabuk yapmışız mübarek 😂😂😂😂 tuvalet oturağı aldım kaç aydır duruyo oyun yaptı ona, karşısına geçip o da oturup yapcakmış ne kolay 😂😂😂 neyse tecrübelerinize ihtiyacım var şaka bir yana kreş işin başlatmak istiyorum şahsen.. gideceği okulda bıraktırabileceklerini söylediler de ne bilim zorlanmadan bıraksın istiyorum baskı altında kalmasın vs. Daha gece mamasından da koparmadım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ aslında benim iradem yok galiba… çiş, emzik, mama bu kış bunları halletsem mis 💫