Merhabalar hanımlar emziriyorum bebeğimi.ama kaç gündür kafama takılıyor değişik bir sizi geliyor göğsüme. Dokununca da xocugumun en çok içtiği memede elime sert bı katman geliyor üstünde de damla samla yuvarlak yapisok şeyler geliyor diğer göğsümde de katman var ama gogsum de kucik, çocuk da çok içmiyor üstündeki damla gibi yuvarlaklar da elime gelse de az.bundan sizde de var mı korkudan doktora gidemiyorum ailem knsr hast. Dolu ilk başta rahmetli babam