Oğlum 16 aylık telefonda kendi videolarını izlemeyi çok seviyor çok dikkatli bakıyor ve kendine gülüyor sanırım o anı hatırlıyor sizce ekran sayılır mı bu göstermeli miyim? Aynı durum sizde de oluyor mu? Normalde Tv telefon vermiyorum eline çizgi film falan asla açmıyorum arada kaldım ama bu duruma