inci1507 Kızlar selam 3 4 günde bebeğim ishal ama herhangi bi huzursuzluğu yok küçük olduğu için endişe yarattı aranızda böyle bu aylarda çocuğu ishal olan var mı sadece anne sütü alıyor
Mutluanneeee17 inci1507 benimde 3 aylık kakasını fıtılle yaptırıyorum çok üzülüyorum Rabbim yavrularımıza şifa versin
evdekianne inci1507 bana doktorum huzursuzluk vs olmadığı sürece anne süründe ishal gibi olabilirse demişti bi ara 10 kere her gün kaka ediyordu ona bile normal dedi huzursuzluk ağlama vs yoksa mesela 2 gündür ishal gibiyiz düzelir ama