Kızlar g bakiyemde puan tamamladım finansal ödemede gönderildi yazıyor ama hesabıma henüz para gelmedi papara hesabım. Kullanan var mı sizin paralarınız geldi mi ben ilk defa kullanıyorum uygulamayı ödeme nasıl oluyor bilmiyorum sizce güvenilir bir uygulama değil mi anlamadım